عکس پروفایل

عکس نوشته طمع کاری + متن در مورد طمع داشتن

طمع کاری و طمع زیاد یکی از خصلت های بد انسان است که گاهی ممکن است او را تا مرز نابودی بکشاند. در این مجموعه از سایت پروفایل پیکچر ، مجموعه ای بسیار زیبا از عکس نوشته ها و عکس پروفایل با موضوع طمع کاری برای شما عزیزان آماده شده است . امیدواریم لذت ببرید.

عکس نوشته طمع کاری و متن در مورد طمع داشتن

عکس نوشته طمع مال دنیا،عکس نوشته طمع پول،عکس نوشته طمع کار،عکس نوشته طعم لبات،عکس نوشته طعم لباش،عکس نوشته طعم شیرین مرگ،عکس نوشته طعم ماه تولد،عکس نوشته طعم زندگی،طمع داشتن،طمع داشتن به انگلیسی،مثل طمع داشتن در جدول،چشم طمع داشتن یعنی چه،پروفایل طمع داشتن،چشم طمع داشتن به انگلیسی،چشم طمع داشتن،عکس نوشته طمع داشتن

در عشق کمی قانع باشید

گاهی طمع به قیمت همه چیز تمام می شود…

“مهرسا مهرشادک”

چیـــــز هایی که باعث فقر میشوند:

تار های عنکبوت در خانه
بول در حمام
شانه کردن مو در حال ایستاده
سوگند به دروغ
زنا
طمع زیاد
خوابیدن بین نماز مغرب و عشا
خوابیدن قبل طلوع افتاب
خوردن در حال جنابت
رد سائل در شب
قطع رحم

عشق کامل این است که حس کنی رنگ سفید کامل، چه نسبتی با رنگ های دیگر دارد . بسیاری از افراد تصور می کنند، سفید، نماد نبود رنگ است. در حالی که این طور نیست . سفید مجموعه ای است از همه رنگها. سفید تلفیق شدة هر رنگ دیگری است که وجود دارد.

به همین نسبت، عشق، فقدان یک هیجان نیست (نفرت، خشم، شهوت، حسادت، طمع) بلکه مجموعه ای است از همۀ احساس ها. عشق مجموعه ای کامل است. عشق جمع حسنات است .

عشق همه چیز است. بنابراین، اگر روح بخواهد عشق کامل را تجربه کند، لازم است همۀ احساس های بشری را تجربه کند.

” سعی کن حرص و طمع خانه خرابت نکند، غافل از واقعه روز حسابت نکند، ای که دم می زنی از عشق حسین بن علی(ع)، آنچنان باش که ارباب جوابت نکند….! ”

منبع : بزرگترین سایت عکس نوشته سایت پروفایل پیکچر profilepicture.ir

نظر خود را بنویسید

نظر شما پس از تایید مدیریت درج خواهد شد

هنوز نظری ثبت نشده است ، اولین نفری باشید که نظر میدهید !