عکس پروفایل

عکس نوشته اسم الله + جملات زیبای خداشناسی

این نوشته را به مجموعه کامل و متنوعی از عکس هایی مزین به اسم الله برای پروفایل اختصاص داده ایم ، این مجموعه تصاویر شامل کلمات الله با فونت ها و تایپوگرافی های متنوع به زبان فارسی عربی و انگلیسی است که امیدوارم مورد توجه و استفاده شما عزیزان قرار بگیرد.

عکس نوشته اسم الله و جملات زیبای خداشناسی

عکس نوشته اسم الله متحرک،عکس نوشته نام الله،عکس نوشته اسم خدا جدید،عکس نوشته اسم خدا به انگلیسی،عکس نوشته اسم روح الله،عکس نوشته اسم ذبیح الله،عکس نوشته اسم نعمت الله،عکس نوشته اسم امان الله،عکس نوشته اسم خدا به انگلیسی،عکس نوشته اسم خدابخش،عکس نوشته اسم خداداد،عکس نوشته اسم خدایا،عکس نوشته اسم خداداد برای پروفایل،عکس نوشته اسم خدارحم،عکس نوشته اسم خدا کریم،عکس نوشته نام خدا

خداوندا بگذار همیشه خواهان انجام آنی باشم که بیش از توانایی من است.

میکل آنژ

خداوند برای حقیقت دروازه‌های بسیاری تعبیه کرده تا به هر مؤمنی که بر آنها می‌کوبد، خوش‌آمد بگوید.

جبران خلیل جبران

خداوند نعمت‌هایش را به کسانی که شایسته‌اش نباشند، عطا نمی‌فرماید.

شوبرت

خداوند وقتی می‌خواهد کسی را فاسد سازد، او را به همه آرزوهایش می‌رساند.

اسکار وایلد

خداوند یک هنرمند تجربی منحصر به فرد است. او زرافه، مارمولک و گربه را خلق کرده و اصلاً هم برایش مهم نیست که او را متهم به تعهد به داشتن یک سبک هنری مشخص کنند.

پابلو پیکاسو

خداوند از راه‌های عجیب و غریب بندگانش را رهبری می‌کند و ما معتقدیم که مقصود خداوند فقط شاد و خوشبخت ساختن ماست؛ اما خودمان نمی‌دانیم که خداوند چه نوع خوشبختی را در حق‌مان روا داشته و از چه راهی به دستمان رسانده است.

اورینا

خداوند برای پیام‌هایش مترجم‌های متعددی را به‌کار گرفته؛ بعضی از طریق سن و سال، تعدادی به‌وسیله امراض و بیماری‌ها، برخی جنگ و گروهی از راه عدالت و دوستی.

ماریکان منصور

منبع : بزرگترین سایت عکس نوشته سایت پروفایل پیکچر profilepicture.ir

نظر خود را بنویسید

نظر شما پس از تایید مدیریت درج خواهد شد

هنوز نظری ثبت نشده است ، اولین نفری باشید که نظر میدهید !