عکس پروفایل

عکس نوشته نام فاطمه + معنی اسم

عکس نوشته های نام فاطمه برای پروفایل ، با ترکیب و مدل هایی که برای طراحی و تزیین آن استفاده شده است گزینه ی خوبی برای مناسبت های مختلف می باشد ، شما در این مجموعه انواع تصاویر مختلف جذاب و عاشقانه را در مورد اسم فاطمه fatemehشاهد خواهید بود.

عکس نوشته اسم فاطمه و عکس پروفایل اسم فاطمه

عکس نوشته اسم فاطمه به انگلیسی,عکس نوشته ااسم فاطمه برای پروفایل,عکس نوشته فاطمه و جواد,عکس نوشته اسم فاطمه و فائزه,عکس نوشته ااسم فاطمه زهرا,عکس نوشته ااسم فاطمه و سعید,عکس نوشته اسم فاطمه و علیرضا,عکس نوشته اسم فاطمه و مرتضی,عکس نوشته اسم فاطمه انگلیسی,عکس نوشته اسم فاطمه و امید,عکس نوشته اسم فاطمه تولدت مبارک,عکس نوشته اسم فاطمه و وحید

اسم: فاطمه
نوع: دخترانه
ریشه اسم: عربی
معنی: رانده شده از آتش – زنی که بچه خود را از شیر گرفته باشد، نام دختر پیامبر (ص)

معنی فاطمه در لغت نامه دهخدا

فاطمة. [ طِ م َ ] (ع ص ) مؤنث فاطم. شتربچه ٔ ماده ٔ از شیر بازشده. (منتهی الارب ). رجوع به فاطم شود. || زنی که بچه ٔ دوساله را از شیر گرفته باشد. (غیاث ).

معنی فاطمه در فرهنگ معین

فاطمه
(طِ مِ یا مَ) [ ع . فاطمة ] (اِفا. ص .) مؤنث فاطم . ۱ – زنی که بچة دوساله را از شیر گرفته . ۲ – از اعلام زنان است . ۳ – نام دختر پیغمبر (ص ) و همسر علی (ع ) ملقب به زهراء.

معنی فاطمه در فرهنگ فارسی عمید

فاطمه اره
زن بسیاربی شرم. &delta، دراصل، از شخصیت های هزارویک شب و زن پینه دوز بغدادی در این کتاب بوده است.
بنی فاطمه
اولاد حضرت فاطمه، امام حسن و امام حسین و فرزندان آنان. ذراری حضرت رسول. &delta، زیرا که اولاد آن حضرت منحصر به اولاد فاطمۀ زهرا بوده اند.

عکس نوشته نام فاطمه

فاطمه در دانشنامه اسلامی

فاطمه
برای بانو حضرت صدیقه طاهره (سلام الله علیها) نام ها و القابی است که برخی آسمانی اند و از سوی آفریدگار تعیین شده و بعضی از سوی برگزیدگان الهی تعیین شده است. یکی از القاب آن حضرت، فاطمه است.

منبع : سایت عکس نوشته بزرگترین سایت عکس profilepicture.ir

نظر خود را بنویسید

نظر شما پس از تایید مدیریت درج خواهد شد

هنوز نظری ثبت نشده است ، اولین نفری باشید که نظر میدهید !