عکس پروفایل

عکس نوشته مقاومت در برابر مشکلات + جملات صبر و تحمل

انسانها در تمام دوران زندگی سختی ها و مشکلات بسیاری روبرو میشوند ، آنها یا باید شکست را قبول کنند یا با تلاش و پشتکار بسیار در مقابل سختی ها ایستاده و مقاومت کنند.  در این مطلب از سایت پروفایل پیکچر ، مجموعه ای بسیار زیبا از عکس نوشته و عکس پروفایل مقاومت در برابر مشکلات همراه با جملات و متنهایی در مورد صبر و تحمل برای شما عزیزان آماده کرده ایم . امیدواریم لذت ببرید. با ما همراه باشید.

عکس نوشته مقاومت در برابر مشکلات و جملات صبر و تحمل

عکس نوشته مقاومت در برابر سختی ها،عکس نوشته مقاومت در برابر مشکلات،عکس نوشته مقاومت در زندگی،عکس نوشته اقتصاد مقاومتی،عکس نوشته روز مقاومت،عکس نوشته در مورد مقاومت،عکس نوشته های اقتصاد مقاومتی،عکس نوشته در مورد اقتصاد مقاومتی،عکس نوشته تحمل نداره نباشی،عکس نوشته تحمل سختی ها،عکس نوشته تحمل درد،عکس نوشته تحمل دوری،عکس نوشته تحمل نداره نباشی دلی که تو تنها خداشی،عکس نوشته تحمل تنهایی،عکس نوشته تحمل دلتنگی،عکس نوشته تحمل نداره نباشی دلی ک تو تنها خداشی

هیچ کس نمی داند چه توانایی هایی برای تقلا و تحمل رنج در خود دارد، تا زمانی که اتفاقی می افتد و این نیروها را به جنبش در می آورد.

اگر از زندگی سر در می آوردیم، تحمل ناپذیر می شد. خوشبختانه چنین نیست. ما با همان ناآگاهی مثل حیوانات زندگی می کنیم و مانند آنها بیهوده و عبث.

شکوه اصلی نژادهای کوشا تحمل بیکاری است.

توان انتقاد کردن و حفظ وجدان صادق در مخالفت با آنچه که همیشگی، سنتی و مقدس است، هنری والاتر از تحمل و تحریک انتقاد است و این هنر در فرهنگ ما به راستی بزرگ، نو و شگفت آور است.

تحمل انسان دارای نبوغ ناممکن است، مگر آنکه در وجودش دست کم دو ویژگی وجود داشته باشد : سپاسگزاری و پاکی.

اگر توجه کنیم که نیروی جوانان بی صبرانه در انتظار انفجار و آزاد شدن است، دیگر از اینکه تصمیم گیریهای آنان فاقد ظرافت کافی و بصیرت لازم است دچار تعجب نخواهیم شد.

منبع : بزرگترین سایت عکس نوشته سایت پروفایل پیکچر profilepicture.ir

برای دیدن  سری جدید عکس پروفیال مقاومت در برابر مشکلات کلیک کنید

نظر خود را بنویسید

نظر شما پس از تایید مدیریت درج خواهد شد

هنوز نظری ثبت نشده است ، اولین نفری باشید که نظر میدهید !