عکس پروفایل

عکس نوشته موفقیت و تلاش + جملاتی در مورد موفقیت

انسان های موفق کسانی هستند که در طول زندگی  خود هیچ گاه نا امید نشده و همواره در حال تلاش و کسب تجربه می باشند، این قبیل افراد اگر در مورد کاری یا موضوعی با شکست روبه رو شوند، شکست  را عامل بازدارنده نمی دانند بلکه با تلاش بیشتر و محکم تر از گدشته در راه کسب اهداف خود، گام بر می دارند.در این مطلب از سایت پروفایل پیکچر ، مجموعه ای بسیار زیبا از عکس نوشته و عکس پروفایل موفقیت و تلاش همراه با جملاتی در مورد موفقیت و تلاش برای شما عزیزان آماده کرده ایم . امیدواریم لذت ببرید. با ما همراه باشید.

عکس نوشته موفقیت و تلاش و جملاتی در مورد موفقیت

عکس نوشته موفقیت انگلیسی،عکس نوشته موفقیت ورزشی،عکس نوشته موفقیت برای پروفایل،عکس نوشته موفقیتم،عکس نوشته موفقیت نزدیک است،عکس نوشته موفقیت جدید،عکس نوشته موفقیت کنکور،عکس نوشته موفقیت انگلیسی با معنی،عکس نوشته تلاش کن،عکس نوشته تلاش بیهوده،عکس نوشته تلاش و کوشش،عکس نوشته تلاش برای عشق،عکس نوشته تلاش میکنم،عکس نوشته تلاش و امید،عکس نوشته تلاش و موفقیت،عکس نوشته تلاش کن طلاش کن

هر روز صـبـح در جـنـگل آهــویی از خواب بیدار می‌شود
که می‌داند باید از شــیــر تـنـدتـر بدود تا طعمه او نگردد،
و شیری که می‌داند باید از آهویی تندتر بدود تا گرسنه نماند.
معمولا آهو ها برنده میشوند. چون
هدف ، مهمتر از نیاز است

قانون کاشت و برداشت اصل اساسی زندگی بشر است
شما امروز محصولی را برداشت می کنید که
در گذشته بذر آن را کاشته اید
( برایان تریسی )

اگر کج‌اندیشان دلسردمان کنند… ما ناامیدی را به مبارزه با امید دعوت کنیم و انگیزه‌ها را مرور می‌کنیم. اگر اطرافیان بجای همراهی دشمنی کنند… ما خوداتکایی را تمرین کنیم و خوشبین و صبور باشیم. اگر روزی همه را موافق با خودت یافتی و یا اگر زمانی رسید که دیدی داری از مسیری می‌روی که همگان می‌روند، حتما اول به درستی مسیر و یا درستی معیارهای انتخاب مسیرت شک کن!

منبع : بزرگترین سایت عکس نوشته سایت پروفایل پیکچر profilepicture.ir 

نظر خود را بنویسید

نظر شما پس از تایید مدیریت درج خواهد شد

هنوز نظری ثبت نشده است ، اولین نفری باشید که نظر میدهید !