در این مطلب از سایت  پروفایل  پیکچر تصاویر با کیفیت  و با تنوع و  رنگ های موجود در بازار برای شما آماده کردیم .

عکس پروفایل ماشین پژو 207 در جنگ , در بیابان , در دریا برای شما تصاویر آماده کرده ایم

امیدوارم  بتونید  ازش لذت ببرید !

عکس پروفایل پژو 207 سفید در جنگل سفید

عکس پروفایل ماشین پژو 207 صندوقدار و پانوراما

عکس پروفایل ماشین پژو 207 خفن ,  عکس پروفایل ماشین پژو 207 سنگین ,  عکس پروفایل ماشین پژو 207 لاکچری ,
عکس پروفایل ماشین پژو 207 کلاسیک , عکس پروفایل ماشین پژو 207 شوتی , عکس پروفایل ماشین پژو 207 بازا ,
عکس پروفایل ماشین پژو 207 ایرانی ,  عکس پروفایل ماشین پژو 207 خارجی , عکس پروفایل ماشین پژو 207 اسپرت ,
عکس پروفایل ماشین پژو 207 ایرانی با متن , 

عکس پروفایل ماشین پژو 207 ارم جلو کاپوت

عکس پروفایل از آرم کاپوت پژو 207

پژو 207 در سال 89 در مدار تولید ایران  با کمک  فرانسه شروع به تولید  شد . که کیفیت  ساخت و و مصرف سوخت خیلی عالی تری نسبت به تولید داخلی دارن

عکس پروفایل پژو 207 سفید در شب

عکس پروفایل پژو 207 رنگ سفید

این ماشین  قبل  سال  93 خبری از مانیتور و چراغ های نیو فیس و خطر های جدید  نداشتن ! و حتی کروز و اینتر فیس رو فرمانی هم خبری نبود

عکس پروفایل از داشبورد پژو 207

عکس پروفایل از داشبورد پژو 207

و عمده تغییرات بین  207 فرانسوی و ایرانیزه سیستم برق این  خودرو میباشد که شدیدا  دست خوش تغییرات  شده

عکس پروفایل پزو 207 برای عروس

عکس پروفایل پزو 207 برای عروس

دلیل اصلی استقبال  ایرانخودرو از خودرو های هاشبک این است که جوان پسند و چول نقد میباشد  کافیست  یک ساعت در دیوار بگدارید ببینید جقدر خواستگار داره این  عروس ایران خودرو

عکس پروفایل پژو 207 در طبیعت و بهار

عکس پروفایل پژو 207 در طبیعت و بهار

به گفته دوستان این ماشین یکی از خوش عکس ترین ماشین های ایرانی هستش

عکس پروفایل پژو 207 در باران

عکس پروفایل پژو 207 مشکی در باران

پژو 207 در رنگ های خاص زیادی تولید  شد سفید سیاه قرمز نقره ای نوک مدادی ولی در افتاب  شدید اکثر شهر های ایران

اکثرا رنگ سفید را ترجیح میدن

عکس پروفایل پژو 207 دارای سیستم

عکس پروفایل پژو 207 دارای سیستم

سیستم بازا که دیگه خوراک ماشین هاشبک مورد علاقشون هستش ! و بهترین عملکرد د اکو سیستم دارد و به دلیل  جامعه پسند بودن  همه میرن طرفش

عکس پروفایل پژو 207 رنگ آبی سورمه ای

عکس پروفایل پژو 207 رنگ آبی سورمه ای

حس و حال رانندگی

نکته جالب پس از قرار گرفتن در پشت فرمان خودرو و استارت زدن پیشرانه این است که به محض فشردن پدال ترمز برای تعویض موقعیت لیور دنده، صدای «تیلیک» مانند واضحی از پشت لیور به گوش میرسد که مربوط به آزاد شدن ضامن لیور است و این صدا نباید به این شدت به گوش برسد! اما نکته مثبت این که تمام وضعیتهای گیربکس بدون کمترین ضربه و حرکت اضافه تعویض میشوند و پس از قرار دادن لیور در وضعیت D هیچ تکانی حس نمیشود. نکته مثبت بعدی، فرمان این خودرو است که به لطف بهره گیری از سیستم برقی به جای هیدرولیک عملکرد بسیار نرمی دارد و این خاصیت در شهرهای بزرگ و پرترافیکی مثل تهران بسیار کاربردی خواهد بود. البته لازم به ذکر است که فرمان این خودرو قابلیت تطبیق با سرعت را دارد و در سرعت های بالا سفت تر خواهد شد تا راننده با مشکل عدم پایداری دست و پنجه نرم نکند.
ضمن این که برخلاف تصور اولیه که برداشته شدن بار پمپ هیدرولیک تاثیر مثبتی در کشش خودرو دارد، 70 کیلوگرم اختلاف وزن 207 صندوقدار نسبت به نسخه هاچبک، شتاب ضعیف تری را برای این خودرو فراهم میکند. اما ترمز قدرتمندی که ایران خودرو برای این محصول در نظر گرفته، خیال شما را از بابت متوقف کردن به موقع اتومبیل راحت میکند و همچنین هرچند که ارتفاع خودرو از سطح زمین اندکی بلند و نامتعارف است، اما هندلینگ و پایداری ۲۰۷ صندوقدار نیز همچون دیگر اعضای خانواده ۲۰۶، خوب و قابل قبول است.

عکس پروفایل پژو 207

عکس پروفایل پژو 207

بخش فنی ۲۰۷ صندوقدار

همانطور که انتظار میرود ۲۰۷ صندوقدار از قوای فنی و سیستم انتقال قدرتی مشابه نسخه هاچبک بهره میبرد اما چیدمان فنی این خودرو یک تفاوت اساسی با دیگر محصولات خانوده ۲۰۶ دارد. این که ایران خودرو برای نخستین بار در این محصول از سیستم قدرت کمکی فرمان الکترونیکی به جای هیدرولیکی استفاده کرده که این موضوع موجب خارج شدن بار پمپ هیدرولیک از روی موتور و در نتیجه بهبود نسبی قدرت خروجی خواهد شد. به غیر از این، موتور Tu5 و گیربکس AL4 قرار گرفته بر روی ۲۰۷ صندوقدار اتوماتیک تفاوتی با چیزی که بر روی ۲۰۷ و ۲۰۶ تیپ ۵ و ۶ استفاده میشود ندارد. ضمنا ایران خودرو برای این محصول از ترمز ABS به همراه دیسک در هر چهار چرخ (خنک شونده در جلو و ساده در عقب) و سیستم های ABS، EBD و EBA بهره گرفته

 

عکس پروفایل تحول پژو 207

عکس پروفایل تحول پژو 207

فضای داخلی (ادامه)

روی غربیلک سه شاخه خوش دست این خودرو که با چرم مصنوعی پوشیده شده است، دکمه های کنترل سیستم صوتی و کروز کنترل را دارید که به لطف بهره گیری از چراغ (برخلاف خودروهای گران قیمتی مثل رنو کپچر که فاقد چراغ پشت دکمه هاست، جای دکمه ها در شب نیز قابل تشخیص است. پشت فرمان صفحه آمپر را با سه دایره و یک مانیتور تک رنگ داریم که این مانیتور باز بودن هر یک از دربها به تفکیک، وضعیت دنده، کارکرد خودرو و… را نمایش میدهد. روکش صندلی ها پارچه ای و تنظیمات آن با استفاده از اهرم های دستی صورت میگیرد و در این خودرو علاوه بر دو تکه شدن صندلیهای ردیف عقب به همراه قابلیت تاشو، پایه های ISOFIX هم برای اتصال صندلی کودک تعبیه شده است. سیستم صوتی مجهز به نمایشگر رنگی لمسی با قابلیت اتصال به بلوتوث، مسیریابی با استفاده از رهیاب ماهواره ای، پخش از روی رادیو، DVD، USB و AUX و…، تهویه مطبوع با کنترلرهای دیجیتالی و قابلیت تنظیم دمای اتوماتیک کابین، شیشه های برقی هر چهار درب، تنظیم برقی آیینه های جانبی، سنسور و دوربین دنده عقب، سیستم روشنایی بدرقه (در صورت نیاز با ترک خودرو چراغ ها تا چند ثانیه روشن میمانند تا نور مسیر شما تا خانه تامین شود) و… از جمله دیگر امکانات رفاهی ارائه شده برای این خودرو هستند.

عکس پروفایل پژو 207 سفید

عکس پروفایل پژو 207 سفید

فضای داخلی ۲۰۷ صندوقدار

همچون نمای خارجی، فضای داخل ۲۰۷ هم به نوعی ترکیبی از دکوراسیون داخلی پژو ۲۰۶ و پژو ۲۰۷ اصلی محسوب میشود که البته این ترکیب در نسخه جدید ایران خودرو نسبت به نمونه های مدل پائینی اندکی تغییر یافته است. اما چیزی که به محض قرار گرفتن داخل کابین این خودرو به چشم میخورد، فضای محدود داخلی است که اگر قامت بلندی دارید و بخواهید در ردیف جلو راحت باشید، سرنشینان عقب عملا جای خاصی برای قرار دادن پاهای خود نخواهند داشت! اما نکته مثبت این که ۲۰۷ چه در نسخه هاچبک و چه نسخه SD، نسبت به دیگر محصولات ایران خودرو مثل خانواده ۴۰۵، سمند یا حتی دنا کیفیت بهتری دارد.

عکس پروفایل 207 سیاه

عکس پروفایل 207 سیاه و مشکی

تست و تجربه رانندگی با پژو ۲۰۷ صندوقدار اتوماتیک

ظاهر پژو ۲۰۷ از زمان شروع مجدد تولید، در بخش هایی مثل گرافیک چراغ ها، آیینه ها و… دستخوش تغییراتی با هدف مدرنتر شدن طراحی آن شد و نسخه صندوق دار نیز بر پایه همین فیس لیفت شکل گرفته است. ۲۰۷ صندوقدار در بخش جلو طراحی کاملا مشابهی با نسخه هاچ بک دارد، اما عمده تغییرات در نمای جانبی و پشتی خودرو شکل گرفتهاند. اضافه شدن صندوق بار و به طور کلی تغییر کلاس خودرو از «هاچ بک» به «ناچ بک»، ۳۱ سانتیمتر طول بیشتر را برای این خودرو به همراه داشته و به غیر از این، حجم صندوق بار نیز از ۲۴۵ به ۳۲۵ لیتر افزایش پیدا کرده که باز هم عدد چندان چشمگیری نیست. همچنین ایران خودرو برای جذابتر کردن نمای پشتی از یک اسپویلر کوتاه بهره جسته که خط قوس صندوق بار را پر کند. ضمن این که طراحی سپر عقب هم تغییر یافته است.

عکس پروفایل پژو 207 قرمز

عکس پروفایل پژو 207 قرمز

در تیپ پلاس نیز به بازار خودروی کشور عرضه می شود. از طرفی گویا ایران خودرو برنامه ای برای نصب امکانات جدید بر روی پژو ۲۰۷i و پژو ۲۰۷i صندوقدار دارد. فهرست احتمالی امکانات جدید بر روی این خودروها به شرح زیر است

عکس پروفایل پزو 207 نقره ای

عکس پروفایل پزو 207 نقره ای

عکس پروفایل پژو 207 گل کاری شده برای عروس

عکس پروفایل پژو 207 گل کاری شده برای عروس

عکس پروفایل پژو 207

عکس پروفایل پژو 207

عکس پروفایل پژو 207 در جنگل

عکس پروفایل پژو 207 در جنگل

عکس پروفایل 207 مشکی

عکس پروفایل 207 مشکی

عکس پروفایل 207 سفید

عکس پروفایل 207 سفید خشک 

عکس پروفایل نقره ای و طوسی

عکس پروفایل نقره ای و طوسی

پروفایل پژو 207 21

عکس پروفایل نقره ای و طوسی

پروفایل پژو 207 22

عکس پروفایل پژو 207 سیاه یا مشکی

مزایای ميل تعادل های H&R ساخت آلمان

١- كنترل بازی عرضی يا Bodyroll
٢- بهبود چشمگير هندلينگ به خصوص در تغيير جهت های ناگهانی
٣- بهبود فرمان پذيری و جلوگيری از كم يا بيش فرمانی (under steer -over steer)
٤- ساخته شده از فولاد آلياژی با فنريت بالا با محل های اتصال فورج
٥- دارای قطر بزرگتر (٣ ميليمتر) نسبت به ميل تعادل های استاندارد
٦- دارای بوش های پلی اورتان با عمر بسيار طولانی
٧- بهبود هندلينگ برای خودروهايی كه نمی خواهند ارتفاعشان را پايين بياورند
٨- قابل نصب بر روی خودروهای ارتفاع استاندارد و ارتفاع اسپرت
مناسب برای تمام مدل های پژو ٢٠٧ و رانا

🎖 تاپ‌ کار کلاب – مرکز تخصصی چیپ، تیون، ریمپ، داینو، تیونینگ

 

پروفایل پژو 207 23

عکس پروفایل پژو 207 سیاه یا مشکی

پروفایل پژو 207 24

عکس پروفایل پژو 207 سیاه یا مشکی

آموزش خاموش کردن نشانگر سرویس ( چراغ آچار )

بعد از انجام سرویس ۱۰ هزار کیلومتر
نشانگر سرویس باید صفر شود.

برای انجام این کار به طریق زیر عمل کنید :

۱. سوییچ رو یک بار، باز و بسته کنید.
۲. سپس کلید سمت راست روی صفحه کیلومتر را فشار داده و نگه دارید، سپس سوییچ را باز کنید.
۳. بالافاصله در صفحه کیلومتر، اعداد از ۱۰ به صورت معکوس تا عدد صفر شمارش میشود،
۴. هنگامی که نمایشگر عدد صفر (0=) را نشان داد، دکمه را رها کنید. در این حالت چراغ آچار خاموش میشود.

پروفایل پژو 207 29

عکس پروفایل پژو 207 سفید

پروفایل پژو 207 28 1

عکس پروفایل پژو 207 سفید

 مزایا و معایب ارتفاع زدن خودرو

راه‌های زیادی برای کاهش ارتفاع خودرو وجود دارد؛

:ballot_box_with_check: روش اول، ارزان‌ترین روش که غیر استانداردترین مورد، نیز می‌باشد، این است که فنر لول کمک‌ فنر را بِبُرید و بدین طریق از ارتفاع خودروی خود بکاهید!

:ballot_box_with_check: روش دوم که علمی‌ترین و استانداردترین روش است و البته هزینه‌ی نسبتاً بالایی دارد؛ و آن عوض کردن کمک‌فنرهای استاندارد خودرو با نمونه‌های اسپرت و کوتاه. کمپانی‌های مختلفی در این باره وجود دارند که از مشهورترین آن‌ها می‌توان به Accu air و Ksport و … اشاره کرد. مدلی از فنرهای ریگلاژی نیز وجود دارد که با پیچاندن مهره؛ ارتفاع تغییر می یابد.

:ballot_box_with_check: روش سوم؛ استفاده از سیستم پنوماتیک بادی است که با استفاده از ریموت ؛ در هر زمان که بخواهید میتوانید ارتفاع را تغییر بدهید و حتی با ۳ چرخ حرکت نمایید!

:o: مزایای کاهش اصولی و استاندارد ارتفاع:

۱. هدایت‌پذیری و فرمان پذیری بهتر
۲. زیبایی بیشتر و کاربرد در تیونینگ و مسابقات
۳. افزایش تعادل و هندلینگ در پیچ ها به دلیل پایین آمدن گرانیگاه خودرو

:o: معایب کاهش بیش ازحد ارتفاع:

۱. کاهش نرمی خودرو و کوبش در دست اندازها و بصدا افتادن زودهنگام اتاق و داشبورد و درها که برای سرنشینان آزار دهنده خواهد بود.
۲. از تنظیم درآمدن نور چراغ های جلو که البته در پژو ۲۰۷ ارتفاع نور چراغ از داخل، قابل تنظیم است.
۳. تحت فشار بودن سیستم تعلیق و فنربندی و زیربندی و کاهش عمر قطعات
۴. کاهش عملکرد ترمز و احتمالا دفعات بیشتری ترمز ABS فعال شود و مسافت توقف طولانی شود.
۵. پوسیدگی کف اتاق به دلیل برخورد کف خودرو با آسفالت و سرعت گیرها؛ و ریختن رنگ آن
۶. کاهش ایمنی و افزایش خسارت در تصادف؛ به دلیل پایین آمدن سپرها و به جای سپر، بیشتر کاپوت، چراغ ها، گلگیرها در تصادفات خسارت خواهند دید.
۷. درصورت کاهش ارتفاع بیش از حد؛ دور زدن نیز مشکل خواهد بود و لاستیک به گلگیرها سابیده می شود؛ در چنین مواقعی میتوان گلگیر ها را باد داد.

 

 

 

 

پروفایل پژو 207 27

عکس پروفایل پژو 207 اّبی

پروفایل پژو 207 26

عکس پروفایل پژو 207 مشکی

مقایسه رینگ چلنجر و آتلانتیس

۱. رینگ آتلانتیس کاپ نمیخورد ولی رینگ چلنجر کاپ میخورد. بنابراین آتلانتیس روی دستگاه بالانس نمیشود و باید بالانس درجا شود که چندان دقیق نیست.

۲. وزن رینگ آتلانتیس ۳۰۰ گرم از رینگ چلنجر سنگینتر می باشد:
چلنجر: ۹/۸ کیلوگرم
آتلانتیس: ۱۰/۱ کیلوگرم

۳. آتلانتیس رینگ فابریک پژو ۲۰۶ آرسی می باشد ولی چلنجر رینگ فابریک پژو ۳۰۷ است. در پژو ۳۰۷ هایی که ۱۰ سال پیش تولید شده اند رینگ چلنجر ساخت ایتالیا به چشم می خورد.

۴. پهنای رینگ آتلانتیس ۷ اینچ و پهنای رینگ چلنجر ۶/۵ اینچ است. در کل رینگ آتلانتیس نسبت به چلنجر بیشتر از گلگیر بیرون میزند و سایز چلنجر بهتر است.

۵. رنگ آتلانتیس نقره ای مایل به صدفی متالیک و رنگ چلنجر نقره ای متالیک است.

پروفایل پژو 207 25

عکس پروفایل پژو 207 مشکی

 

a46c0584c4