عکس پروفایل

عکس نوشته غم فوت عزیزان + متن

عکس نوشته غمگین مرگ برای پروفایل کسانی که می خواهند غم را به دیگران گوشزد کنند مناسب است.در این قسمت از سایت ، مجموعه ای زیبا از عکس نوشته ها و متنهایی با موضوع غم فوت عزیزان  جمع آوری کرده ایم .امیدواریم لذت ببرید.

عکس نوشته و عکس پروفایل غم از دست دادن عزیزان

عکس نوشته مرگ عزیزان,عکس نوشته درگذشت عزیزان,عکس نوشته عزیزان فوت شده,عکس نوشته فوت عزیز,عکس نوشته فوت برادر,عکس نوشته فوت برادر جوان,عکس نوشته فوت برادر شوهر,عکس نوشته فوت برادرزاده,عکس نوشته برای فوت عزیزان,عکس نوشته سالگرد فوت عزیزان,دانلود عکس نوشته فوت عزیزان,عکس نوشته درباره فوت عزیزان,عکس نوشته غمگین فوت عزیزان,عکس نوشته های فوت عزیزان,عکس نوشته در مورد فوت عزیزان,عکس نوشته مرگ عزیز,عکس نوشته عزیز فوت شده,عکس نوشته درگذشت عزیز,عکس نوشته برادر فوت کرده,عکس نوشته درباره مرگ عزیزان

ضایعه در گذشت ( مادر ، پدر ، برادر ، همسر ، خواهر ، فرزند ) گرامیتان را خدمت شما

و خانواده محترم تسلیت عرض نموده برای آن عزیر علو درجات الهی را مسئلت می داریم

دعا گویی و  مرور خاطرات خوش را ما باید نسبت به عزیز از دست رفته مان بیاد داشته باشیم. امیدوارم صمیمت و عشق اقوام و دوستان تو را در این روزهای دشوار تسکین بخشه. تسلیت قلبی ام را به شما عرض می کنم.

وقتی ما عزیزی را  در این دنیا از دست می دهیم، فرشته ای در بهشت نصیبمان می شود که همیشه مراقب ماست. آرام خاطر باشید در اینکه فرشته ای دارید که الان برشما نظاره گرست. من عمیقا از وجودم به شما تسلیت عرض می کنم.

من عمیقا بابت از دست دادن (نسبت مرحوم) غمگینم. جای او واقعا در بین ما خالیست و ما براش حتما دعا می کنیم (او را مشمول دعا قرار می دهیم).

کسی که این دنیا رو ترک می کنه در حقیقت از اینجا نرفته، او هنوز در دل(قلب) و خاطر ما زنده است، و یه حیات خودش ادامه میده. خواهشا تسلیت ما را بپذیرید، او هرگز فراموش نخواهد شد.

منبع : سایت عکس نوشته بزرگترین سایت عکس profilepicture.ir

نظر خود را بنویسید

نظر شما پس از تایید مدیریت درج خواهد شد

هنوز نظری ثبت نشده است ، اولین نفری باشید که نظر میدهید !