عکس پروفایل

عکس نوشته موفقیت در زندگی + جملات موفقیت و تلاش

انسان های موفق کسانی هستند که در طول زندگی  خود هیچ گاه نا امید نشده و همواره در حال تلاش و کسب تجربه می باشند، این قبیل افراد اگر در مورد کاری یا موضوعی با شکست روبه رو شوند، شکست  را عامل بازدارنده نمی دانند بلکه با تلاش بیشتر و محکم تر از گدشته در راه کسب اهداف خود، گام بر می دارند.در این مطلب از سایت پروفایل پیکچر ، مجموعه ای بسیار زیبا از عکس نوشته و عکس پروفایل موفقیت در زندگی همراه با جملاتی در مورد موفقیت و تلاش برای شما عزیزان آماده کرده ایم . امیدواریم لذت ببرید. با ما همراه باشید.

عکس نوشته موفقیت در زندگی و جملات موفقیت و تلاش

عکس نوشته موفقیت انگلیسی،عکس نوشته موفقیت ورزشی،عکس نوشته موفقیت برای پروفایل،عکس نوشته موفقیتم،عکس نوشته موفقیت نزدیک است،عکس نوشته موفقیت جدید،عکس نوشته موفقیت کنکور،عکس نوشته موفقیت انگلیسی با معنی،عکس نوشته تلاش کن،عکس نوشته تلاش بیهوده،عکس نوشته تلاش و کوشش،عکس نوشته تلاش برای عشق،عکس نوشته تلاش میکنم،عکس نوشته تلاش و امید،عکس نوشته تلاش و موفقیت،عکس نوشته تلاش کن طلاش کن

اهداف خود را روزی دوبار
مــورد بـازبـیـنی قــرار بده تـا روی
دستیابی به آنها متمرکز باقی بمانی.

یادم باشد در مسیرم حتما صبور باشم، امیدوار باشم، قوی باشم، هوشیار و آگاه باشم که لازمه‌ی هر رشدی یک بلوغ است و لازمه‌ی هر بلوغی یک تغییر بزرگ و لازمه هر تغییری یک جسارت عمیق! ساده باشم ولی سطحی نه! شبیه خودم باشم، سرجای خودم باشم، برای بقیه خیر بخواهم، مبادا بی‌تفاوت باشم به درد کسی…!! جرات کنیم و بایستیم در برابر هر آنچه از درون و بیرون مانع‌مان می‌شود!
و در آخر… اگر رویایی در سر نداری، میان تو و مسافری که در راه مانده فرقی نیست!

هدف مــاننـــد یــک قطـــب نمــاســت
به انسان کمک میکند تا در هر شرایطی
مسیــر درســت را پـــیدا کــند…

زندگی یک هدیه است:
به ما حق ویــژه، فـرصت و مسؤولیت می‌دهـد.
باید بـه ازای آن، چیزی بازگردانیم و آن « خــــود اصـــلاح‌شـده » ماست.
{آنتونی رابینز}

منبع : بزرگترین سایت عکس نوشته سایت پروفایل پیکچر profilepicture.ir 

نظر خود را بنویسید

نظر شما پس از تایید مدیریت درج خواهد شد

هنوز نظری ثبت نشده است ، اولین نفری باشید که نظر میدهید !