عکس پروفایل

عکس نوشته نماز اول وقت + جملات مذهبی در مورد نماز

نماز جزو فروع دین است و نماز بر هر مسلمانی واجب است و ثواب زیادی دارد و توصیه های بسیاری برای نماز اول وقت شده است که بیشتر از هر کاری اهمیت دارد.در این قسمت از سایت پروفایل پیکچر ، مجموعه ای بسیار زیبا از عکس نوشته و عکس پروفایل نماز اول وقت همراه با جملات مذهبی در مورد نماز برای شما عزیزان آماده کرده ایم . امیدواریم لذت ببرید. با ما همراه باشید.

عکس نوشته نماز اول وقت و جملات مذهبی در مورد نماز

عکس نوشته نماز شب،عکس نوشته نماز صبح،عکس نوشته نماز اول وقت،عکس نوشته نماز شب اول قبر،عکس نوشته نماز آیات،عکس نوشته نماز خواندن،عکس نوشته نماز وحشت،عکس نوشته نماز جمعه،عکس نوشته درباره نماز اول وقت،عکس نوشته های نماز اول وقت،عکس نوشته برای نماز اول وقت،عکس نوشته از نماز اول وقت،عکس نوشته در مورد نماز اول وقت،دانلود عکس نوشته نماز اول وقت،عکس نوشته هایی در مورد نماز اول وقت

پيامبر اکرم صلى الله عليه وآله:
أَحَبُّ الْأَعْمَالِ إِلَى اللهِ عَزَّوَجَلَّ الصَّلَاةُ وَ هِيَ آخِرُ وَصَايَا الْأَنْبِيَاء… .(35)
دوست داشتنی ترین اعمال نزد خدواند عزّوجلّ نماز است و آن آخرین سفارش انبیای الهی است.

پيامبر اکرم صلى الله عليه وآله:
خداوند متعال، حضرت ابراهيم را جز به خاطر غذا دادن (به مردم) و نماز شب خواندنش هنگامى كه مردم در خواب بودند، خليل و دوست خود انتخاب نكرد.

امام على عليه السلام:
هيچ عملى نزد خداوند، محبوب تر از نماز نيست، پس هيچ كار دنيايى شما را در وقت نماز به خود مشغول ندارد.

امام صادق عليه السلام:
كسى كه از حق دَم مى زند با سه ويژگى شناخته مى شود: به دوستانش نگاه می شود كه چه كسانى هستند؟ نمازش چگونه است؟ و در چه وقت آن را مى خواند؟

پيامبر اکرم صلى الله عليه وآله:

اگر بر درِ خانه يكى از شما جويى بود و هر روز پنج بار خود را در آن مى شست، آيا در بدن وى چركى باقى مى ماند؟ گفتيم: نه. فرمودند: پس براستى نماز، مانند همان جوى روان است كه هرگاه به جا آورده شود، گناهان ميان دو نماز را پاك مى كند.

منبع : بزرگترین سایت عکس نوشته سایت پروفایل پیکچر profilepicture.ir 

نظر خود را بنویسید

نظر شما پس از تایید مدیریت درج خواهد شد

هنوز نظری ثبت نشده است ، اولین نفری باشید که نظر میدهید !