عکس پروفایل

عکس استوری از چابهار

عکس استوری از چابهار |چابهار پلاژ بانوان چابهار | چابهار پارچه فروشی

عکس پروفایل از چابهار

عکس وضعیت از چابهاریکی از 5 چشمه رنگی جهان

جذر و مد قرمز در چابهار،از دیدنیهای سواحل جنوبی استان #سیستان_و_بلوچستان است که بازدیدکنندگان را به تعجب وا می دارد. اوج زیبایی این پدیده در دره لیپار دیدنی است.

عکس استوری از شتر چابهار بریس

عکس استوری از چابهار

چابهار ، یا آن گونه که بومی های این منطقه
می گویند، “چهبار” تنها بندر اقیانوسی ایران، در کرانه دریای عمان و اقیانوس هند
بندر رمین، بندر بریس، ساحل گواتر، بندر تنگ، کوه گل افشان، ساحل درک، ساحل دریا بزرگ و کوچک، کوه های مینیاتوری از دیدنی ترین های #چابهار هستند .

عکس استوری از چابهار

عکس پروفایل از چابهار

عکس‌های چابهار پرشده از بندری که قایق‌های کوچک و بزرگی در آن دیده می‌شود و دقیق که بشویم، مرغ‌های دریایی و آنهایی که بالای صخره و رو به دریا نشسته‌اند را هم می‌توانیم ببینیم، در جایی که اسمش بندر بریس است.
هر طرف چابهار را که نگاه کنیم چیزی پیدا می‌شود که درگیرمان می‌کند، از تالاب لیپار گرفته تا کوه‌های مریخی و بندرهایی مثل بندر بریس.
برای رسیدن به این بندر و دیدن قایق‌های کوچک و بزرگش باید ۶۴ کیلومتر از مرکز چابهار دور شویم. از کناره‌های سواحل بی‌نظیر و طلایی مکران به سمت شرق برویم و به جاده‌ای پرپیچ و خم برسیم که بین کوه‌های مینیاتوری و دریای عمان قرار گرفته، جاده‌ای که ما را به بندر بریس می‌رساند.
اینجا بندری‌ست، ۲۰۰ساله که صیادی در آن حرف اول و آخر را می‌زند و ماهی‌گیرها تورهایشان را کنار بندر پهن می‌کنند و دسترنج‌شان را از آن جدا و توی سبدها می‌اندازند. تا دل‌مان بخواهد اینجا شیرماهی، شوریده و حلوا و میگو می بینیم.?

عکس پروفایل از چابهار

عکس پروفایل از چابهار

کوه‌های مینیاتوری چابهار یا کوه‌های مریخی چابهار نام کوه‌هایی با ساختار و شکل ویژه در فاصله ۴۰ تا ۵۰ کیلومتری بعد از شهر چابهار، در مسیر گواتِر در سمت چپ جاده است که به دلیل نوع و وضعیت فرسایش و گونهٔ رسوبی خاص، اشکالی شبیه به ناهمواری‌های سطح مریخ دارد.
این کوه ها در کنار اقیانوس هند ، سر به آسمان کشیده اند و جاده ای زیبا، بین کوه و دریا، اثری زیبا از طبیعت بکر را به وجود آورده است.?

عکس پروفایل از بریس چابهار

عکس پروفایل از بریس چابهار

عکس پروفایل از بریس چابهار

اینجا همیشه فصل کویره
از گرمای کویر به اقیانوس سرد ،
تلاقی کویر و دریا روستای تنگ در ۱۲۰ کیلومتری شهر چابهار

ویدیو پروفایل از بریس چابهار

ساحلی پر از الماس در ساحل تنگ چابهار!

این پدیده‌ی زیست محیطی در اثر وجود باکتری و پلانکتون‌های موجود در آب میباشد؛ این باکتریا تنها تو آب‌های شیرین زندگی میکنن و از خودشون نور آبی رنگ تولید میکنن
اگه گذرتون به چابهار افتاد حتما تو تاریکی شب به سواحل تنگ برید و از این منظره زیبا لذت ببرید.

ویدیو پروفایل از بریس چابهار

༺‌‌‌✦⃟?
روستای درک در جنوب، استان #سیستان_و_بلوچستان ، روستایی ساحلی به نام روستای درک قرار دارد که در راه ۲ بندر مهم جنوب نام های بندر چابهار و بندر عباس قرار گرفته است.
این روستا در فاصله ی ۱۷۰ کیلومتر از جنوب چابهار است و به دلیل کمتر شناخته شده بودن هنوز هم بکر باقی مانده است و یکی از زیباترین مناطقی این استان محسوب می شود.

برچسب ها :

، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ،

نظر خود را بنویسید

نظر شما پس از تایید مدیریت درج خواهد شد

هنوز نظری ثبت نشده است ، اولین نفری باشید که نظر میدهید !