عکس پروفایل

عکس پروفایل دختر در گندم زار + جملات عاشقانه طبیعت

طبیعت دارای منظره های بسیار زیبا و دل انگیز است که آدم با نگاه کردن به این منظره ها حالش خوب میشود و شادی بسیاری در وجود او پدیدار میگردد. در این قسمت از سایت پروفایل پیکچر ، مجموعه ای بسیار زیبا از عکس پروفایل دختر در گندم زار همراه با جملات زیبا عاشقانه طبیعت برای شما عزیزان آماده کرده ایم . امیدواریم لذت ببرید. 

عکس پروفایل دختر در گندم زار و جملات عاشقانه طبیعت

عکس پروفایل گندم زار،عکس پروفایل گندمان،عکس پروفایل مثل گندم باش،عکس پروفایل اسم گندم،عکس پروفایل مزرعه گندم،عکس پروفایل گل گندم،عکس پروفایل خوشه گندم،دانلود عکس پروفایل گندم،عکس پروفایل دختر در گندم زار،عکس گندم زار برای پروفایل،عکس پروفایل مزرعه گندم،عکس پروفایل مزرعه گل،عکس پروفایل مزرعه آفتابگردان،عکس پروفایل در مزرعه،عکس پروفایل دختر در مزرعه،عکس پروفایل دختری در مزرعه،عکس پروفایل حنا دختری در مزرعه

آن‌جا که طبیعت توقف می‌کند، هنر آغاز می‌شود آن‌ که انتظار دارد هر چهار فصل سال بهار باشد، نه خود را می‌شناسد، نه طبیعت را و نه زندگی را.

چیزی که رودخانه را پر از آسایش برای مردم می کند این است که هیچ شک و تردیدی ندارد برای رسیدن به مکانی که می رود٬ و نمی خواهد جای غیر از آنجا برود.

آن‌ که انتظار دارد هر چهار فصل سال بهار باشد، نه خود را می‌شناسد، نه طبیعت را و نه زندگی را.
ویل دورانت

احساس و خیال را، آسمان صاف، ابرهای طوفانی و تاریکی جنگل‌ها، روشنی قله‌ها و زندگانی، یک طبیعت ساده به من داده است.

راستی،
یادمان باشد
باران در طبیعت،
از نزدیکی
“خـــدا”
می آید …!

طبیعت هنگامی زیبا است که در ما همان تأثیر هنر را نداشته باشد، به این طریق، زیبائی چه در طبیعت و چه در هنر ممکن است به وسیله همآهنگی و شورانگیزی و مخصوصأ اتحاد درونی آن دو باهم، توصیف گردد.

منبع : بزرگترین سایت عکس نوشته سایت پروفایل پیکچر profilepicture.ir 

نظر خود را بنویسید

نظر شما پس از تایید مدیریت درج خواهد شد

هنوز نظری ثبت نشده است ، اولین نفری باشید که نظر میدهید !