عکس پروفایل

عکس پروفایل عشق دونفره + جملات عاشقانه دونفره

عکس های دلخواه و مناسب برای پروفایل فضای مجازی شامل عکس نوشته و عکس های عاشقانه است که دارای متن های مختلفی است. بیشتر مخاطبان با استفاده از این تصاویر احساسات شخصی خود را منتقل می کنند. همچنین عکس پروفایل عشق دونفره عاشقانه برای شخصیت های احساسی بسیار مورد استفاده قرار می گیرد.

عکس پروفایل عشق دونفره  و جملات عاشقانه دونفره

عکس نوشته عشقم,عکس نوشته عشق واقعی,عکس نوشته عشقم تولدت مبارک,عکس نوشته عشق یعنی,عکس نوشته عشق اول,عکس نوشته عشقم دوست دارم,عکس نوشته عشق من,عکس نوشته عشقم مهدی،عکس نوشته عاشقانه جدید,عکس نوشته عاشقانه غمگین,عکس نوشته عاشقانه انگلیسی,عکس نوشته عاشقانه برای پروفایل,عکس نوشته عاشقانه خاص,عکس نوشته عاشقانه دونفره,عکس نوشته عاشقانه تیکه دار,عکس نوشته عاشقانه لاکچری

بیا با هم یک تصویر زیبای دیگر از عشق بکشیم ، تصویری مثل آن نقاشی دیروز

تا به یادگار بماندو این یادگاری مثل یک خاطره بماند ، تا ما نیز مثل خاطره ها باشیم ، نه خاطره ای از گذشته ، خاطره هایی شیرین از هر روز زندگی مان که همیشه  تا ابد در قلبمان به یادگار بماند!

روزهای با تو بودن گذشت و رفت ، هر چه بینمان بود تمام شد و رفت ، عشقت را به خاک سپردم و قلبت را فراموش ، اما هنوز آتش غم رفتنت در دلم نشده خاموش!

در اوج آسمان به دنبال تو ، هر جا میروی باز هم یکی هست به دنبال تو

تویی که در قلب منی و منی که همیشه فدای توام

دیگر به دنبال بهترین ها نیستم ، من شیفته آن خوبی های توام

از خدا دیگر هیچ نمیخواهم ، دیگر هیچ آرزویی ندارم ، رویایم را میخواستم که به آن رسیدم ، دنیا را میخواستم که آن را به دست آوردم ، رویایی که همان دنیای من است، و تویی که همان دنیای منی….

هر زنی برای لبخند زدن در آینه باید مردی را داشته باشد که با شـانه‌ی انگشت‌هایش، گره دلتنگی موهای بلند زن‌را باز کند و بگوید که هرجور که باشی، زیبایی…

منبع : بزرگترین سایت عکس نوشته سایتپروفایل پیکچر profilepicture.ir 

نظر خود را بنویسید

نظر شما پس از تایید مدیریت درج خواهد شد

هنوز نظری ثبت نشده است ، اولین نفری باشید که نظر میدهید !